Gitar aku warna biru.


Sampai bila aku nak single ni :'(

Semalam hari jumaat 6.1.2012. Aku jatuh :'( Ya Allah malu gilaaaaaa. Depan depan budak form 1 pulak tu. Aihh apalah nasib ni. Kaki aku luka teruk *teruklahsangat* Dua dua belah. Kay time aku jatuh tu aku tak rasa sakit langsung. Aku just rasa MALU k malu. Eeeee hmm lepas dah jatuh tu kelam kabut aku naik motor. Aku pegang je luntut aku :'/ Hanya Allah je yang tahu betapa sakitnya kaki aku :'/ Sakit tu lain cerita. Hanya Allah je yang tahu betapa MALU nya aku :'/ Hahahaha whatever. Time atas motor tu, aku pegang luntut *eh lutut ke luntut? Haha whatever* Then kaki aku macam menggeletar :'/ Sakit woi, then aku tengok tangan aku yang pegang luntut tadi tu ada darah :( Aku dah agakkkkkk. Seluar aku habis koyak. Eiii nasib. Balik je rumah, mak aku cakap 'Hi balik dah anak mak ni' Aku diam je terus bukak tudung letak beg bukak stokin semua. Then aku naik atas. Aku sempat dengar mak aku cakap 'Sombongnya' Hahahahaha kelakar mak aku ni -- HAHAHA aku terus masuk tandas basuh kaki aku. Ewwwwww takut takut je aku nak basuh hahahaha. Then dah habis aku letak ubat semua. 

Sepatutnya pagi tadi aku gerak tambahan, tapi dah kaki aku sakit :( Shoo shaad weh. Hmm aku tidur pun dah macam apa dah. zZz hope isnin nanti dah ok kaki aku. Kalau tak memang tempang ah -.- Malu je pergi sekolah hahaha. Tambah tambah lagi kalau aku jumpa budak form1 yang nampak aku jatuh tu. Ayoooo amek MC ah macam ni :'( Hahhh rasa nak nangis je. Bukan nangis sebab sakit, tapi sebab malu do :'( Menyesal nya. Lepas ni aku tak nak suruh abang aku amek lagi. Dah lah bawak mengalah kan aku. Hahahah

...............................................................................................

Kenapa aku still single ni. Jodoh aku mana? :'( Nak nangis ah camni :'(

Hmmmmmmm tadi aku tengok blog Tj, Gf ex aku, twitter Wani, Blog Eyka and sapa sapa lagi lah. Ermm semua update pasal Bf :'( Secara jujurnya lahkan, aku jealous k :'/ Sumpah dooooooooooooooo. Lagi lagi bila jumpa aku, korang cerita pasal Bf korang tu. Handphone aku dah lah rosak :/ So tak boleh nak text sesapa. Sunyi je hidup hahahaha eh kejap tadi aku stalk fb sorang mamat ni. Ermm dia dah taken. Ok untunglah jadi lelaki. Siapa yang kau nak, mintak couple je terus. So untunglh k. Harhar k abaikan. 

Hai kau ni pergi mana dooooo. Lama gila tak tegur aku.. Oh lupa ada Gf dah hahaha eh kalau dah ada Gf/Bf memang tak boleh tegur ke? Tegur sebagai kawan tak boleh ke? Sho sombong kay hahaha. Untung lah ada Gf :'( Ermmmmmmmmmmmmmmmm kadang kadang rasa menyesal pulak tak terima budak tu sebab nak tunggu budak ni. Aihhhhhhh aku nak bahagia jugakkkk :'( Please lah hahaha dahlah aku takda ayat dah haha kbye muaaah salam.

Kerja rumah aku tak tahu pebenda. Tak siap lagi lah. Isnin aku memang kena.

Promise with me that you will not tell anyone :) Iloveyou :*

You are reading my diary. Please do not tell anyone okay? Thanks :)