Sekolah Menengah Kebangsaan Batu Muda

-First day school.jpg-

Oh hi kowang shemuaaa. Hihi nampak gambar dekat atas tu? Muehehehe that's my baby penmel.. Btw aku kenapa nampak pendek? Hahaha yang baju krs tu aku. K. First day aku pakai baju krs, aku sorang je dalam sekolah tu. Haha watlek sudah. Hee akhirya aku dah jadi Senior :'3 Tapi kan tapi kan budak form1 tahun ni macam... Erm yang bahagian lelaki, pendek. Yang perempuan pulak, kating kating je -.-' Lahai takpa dik, baru 2 hari school. Kau tunggu lah dalam seminggu dua. Mampus kau nanti :p Hikhokk hahahaha

Time first day aku dah kena dengan Cikgu Maizatul :'/ Eeee nasib nasib. HAHAHA kesah pulak kesah pulak. Ehem, aku kelas 2 Amethiyst. LOL menyampah aku nama kelas dah tukar --'' Then kelas aku boleh bantai dekat atas bilik guru pulak tu. Sepatutnya kelas form 2 tahun lepas kat block err err D kot. Then tahun ni kat block B pulak. Eeee sakai ah 

Baru first day aku sekolah, dah ada kerjaaaaa. Ya Allah menyampah gila woooi. Hmm Hmm lagi satu, kenapa Cikgu Mai tu ajar aku seni :'''( Eeeeeee aku harap lah guru seni aku tukar orang. Dah lah seni paling aku malas nak buat kerja. Fuck Fuck Fuck. Kerja tahun lepas pun, buku nota aku takda, folio tak hantar. Ni dia ajar kelas aku, memang mati lah aku -.-' Ayooo apa lah nasib. Hahaha lagi lagi hmm cikgu garang garang angkat kelas aku. Yeah bagus.... Satu je cikgu paling sporting, cikgu Ami. Errrrrrr dia jadi guru kelas Garnet. Eee nama pun dah macam 'kenet,nerd,bagai' HAHAHAHA apalah

Kalau tak, aku memang tak nak sekolah. Tapi takdir haha. Aku sekolah sebab  nak buli budak junior je. HEHE tak sabar woi.  ehem bye.


Promise with me that you will not tell anyone :) Iloveyou :*

You are reading my diary. Please do not tell anyone okay? Thanks :)