Myspace-friendster-facebook-twitter :)

Hi semalam hari tuu aku hang :)) Aku happy wehhh :) Walaupun ada masaalah sikit, tapi aku suka aku happy :D Semalam kita lepak dari petang sampai lah malam kan? :') Tak rancang pun kan? Ngee cakap nak jumpa je. Then call call lepak sampai balik. Hahaha best doh :] Nak tahu tak? Act semalam aku takda feel langsung nak hang. Then lepak lepak dengan kau, gila best :D Tapi tak sempat nak capture gambar doh :/ Hm, aku rasa aku dah suka kat kau ahhh x) Hahaha k gelak sikit. Kita shisha semalam ilek je enn? Yang aku suka, kau tegur aku. Ya Allah, seriously aku suka. K benda tu pun aku nak suka, tah pape tah -.- Hahahaha  gambar kau ada kat camera aku. Laaaai, aku usha je lah. Apa kesah en? Then guna phone aku semalam, mana topup aku do? Hahaha korang semua macam Cb doh. Fikir phone aku tu apa? Tempat menderma ke apa? Haihhhhh, btw kay happy gila keluar dengan korang semua . Sporting kay :) Hihi lain kali kita hang lagi aitee ;)






Promise with me that you will not tell anyone :) Iloveyou :*

You are reading my diary. Please do not tell anyone okay? Thanks :)