Happy 1month ex :')


Amien, Happy 1month ♥


Nampak tuuuu? Nampak tak? Dah kira besar dah tuuuuuu. Hahaha, kalau tak nampak jugak kau buta + rabun + nak mati dah. Hahaha kay gurau. zZz Amien, kenapa lah kita break awal sangat haaa? Aku rindu kat kau, kau tahu tak? ZzZ sekarang ni time aku tengah buat benda ni, aku tengah sakit hati kau tahu tak? Dah lah aku IM kau, kau macm Cb. Aku text pun tak balas. Okayyyyyy. Kau memang dah berubah. Tahu apa yang berubah? Kau tak macam dulu. Cara kau text aku pun dah lain doh :/ Hmmmmm shooo cad. Zzz

Weh, nanti kalau dah ada Gf, jangan lupa kat aku tau :) Kalau nampak bintang, ingat aku tau :) Tahun depan kau dah naik pagi kan, susah nak jumpa kan :') Hmmmm nak buat acanoo, kau lagi tua dari aku ;) Haha, btw aku nak ckp thanks fow everything selama 24 hari. 24 hari tu banyak benda kau buat dekat aku kan. Hahahaha okay. Having fun kay. Kawan kawan kau semua suruh aku couple balik dengan kau. Aku tak tahu nak cakap apaaaa -.- Hahaha kau banyak kali cakap kat aku yang cinta bukan milik kita :) So tak ada jodoh lah awak :) Kau selalu update blog kau pasal aku, thanks :) Aku hargai sangat sangat. Tapi yang kau update tu, mesti benda benda sedih. Haihhhhhh menangis weh. Hm takpalah. Kita tak ada jodoh, tapi kita selalu ada rezeki nak berkawan. Apa aku ckpni? --' Hahaha

Tiap tiap malam aku peluk bantal tu weh :') Hihi dia punya yang kertas bentuk strawberry tu pun aku tak buang lagi. Haha baik kan aku jaga? Hihi klah. Aku dah penat doe nak taip. Mak aku dari tadi membebel suruh off. Muahaha, kbyeee.

Iloveyou, youloveme, we are happy family. zZz lagu time aku kecik kecik dulu wehhh :") Nah amek simpan dalam hati. Hahahaha kbyeee ♥

Promise with me that you will not tell anyone :) Iloveyou :*

You are reading my diary. Please do not tell anyone okay? Thanks :)