thanks kawan baik (:

kay , hari nieh satu hari aku tension kodd . aku buang facebook aku balek . tak tahan dahh aku . mula mula , tah mane makhluk pegy tukar password aku . macam sial betol . kalau susah sangat hidop kau kalau aku ade , FINE . aku tak terase batak pown nak dekat dekat dgn kau . and and , kau ingat aku tak tau kee sape yang tukar pass aku ? orang yang buat , mane pernah mengaku kan ? kay . aku harap , kau gembira + suka kalau aku buang facebook aku . aku sumpah tak kan active kan balek . puas kan hati kau ? aku nak bagy tau sesuatu , kau gedik sgt . padan laa muke kau . hasut laa semua orang yang ade kadd sekeliling kau , aku terime weh ! and , thanks yeh ! aku suka kene kutuk . sebab , pahale dpt kad aku . dosa dpt kadd kau kan ? yeaah , kalau aku kutuk kau sekali pown , yang kau pegy susah susah carik dosa balek buat ape ? biar aku sorunk jee yang dpt laa kan (: . sumpah aku nak maki kau hari rabu nanti . tadi kau dahh kene sikit . sebab ade budak tuu . emm , sebelum aku terlupe , aku nak ckp sesuatu kad kau . bila kau dahh dpt sesuatu , kau fikir diri jee kan ? cube kalau kau jadi pengemis mintak bende tuu ? punye laa kau mintak tolong sangat kan ? bagus amalan kau . aku suka (: nanti buat lagy ehh :) .



Promise with me that you will not tell anyone :) Iloveyou :*

You are reading my diary. Please do not tell anyone okay? Thanks :)