cuti plus tension lagi

Holaaa , :) hari nieh cuti sempena maulidur rasul . and besok perekse . kay , aku tak sentuh buku langsung . hahahaha XD . mampos aku kalau fail . but , aku kesah ape ? emm , weh , kalau betul laa kau tak buat keje bangang tuu , aku mintak maaf . but , kau nak jumpe aku sgt ? fine , esok kita face to face . sekarang , kau dahh dpt ape yang kau nak . sumpah aku jeles weh . but , kau kesah ape kan ? ta macam mane taa besok kan ? aku tak sabar laa :B . sebenarnye , kalau aku marah korunk or merajuk pekebende nye , marah tuu tande nye sayang kan ? time aku marah , ingat aku dahh tak fiker korunk keh ? memang babi laa kalau macm tuu .

wehweh , kalau aku tak on , pandai kau *********** aku kan . bila aku msj , harapn kau nak balas . puki -,- . dahh laa dtg tak diundang , haish -,- dahh bay .



Promise with me that you will not tell anyone :) Iloveyou :*

You are reading my diary. Please do not tell anyone okay? Thanks :)