I want all what I wish.

Hi blog!!! Lama gila aku tak update kau kan? Kesian kau aku lupakan. Sampai kau pun dah berubah rupa. Bhahahaha sorry ah blog, aku sekarang layan twitter je. Its my love. Forever. Bhahaha ok habis. Aku senanya nak update pasal crush aku. Hihihihihihihi.

First crush aku bermula dengan dia. Yes budak semerbak. Tapi malangnya time tu dia dah ada girlfriend. Girlfriend dia pulak taiko orangnya. Hahaha takleh ah cerita kat sini. Lama lama tu, dia break dgn gf dia sebab aku. Lepastu aku pun ada lah sikit perasaan happy + cuak sikit. Tapi sedih sangat sebab dia couple dengan orang lain. Bukan aku. Hm, bukan jodoh nak buat cemana kan ;) Hehe, sekarang ni dah jarang tegur. Kalau bertegur pun, layan macam taik. 

Second crush aku budak smk hillcrest. Betul ke aku eja? Tefak mampus ah. Hm, cerita dia canni. Kenal are eyka? Tak? Search google. Are eyka couple dengan sorang budak ni. Dia budak showdown. Lepastu aku cakap ah aku pun nak jugak. Then dia kata najib,nick,anas semua single lagi. Najib dgn nick tu aku kenal. Tapi anas tu aku tak kenal. Aku cakap je lah, aku nak anas. Lepastu dia start ckp itu ini. Aku pun lama lama tengok je lah siapa anas tu. Then aku tengok, anas tu comel. Bhahahaha aku pun suka. Areeyka banyak tolong aku. Tapi dah takda jodoh. Nak buat cemana enn.

Then last crush aku......biarlah game tamat dulu baru aku cerita. Hihihi. 6 Bulan aku tunggu jodoh aku, tak sampai sampai pun. Aku ni yang memilih ke apa? Hahaha what ever ah. Malas pulak haku.

Dear crush, sampai bila aku nak tunggu kau? Perasan lah aku kat sini :( Penat dah jealous tengok excrush yang lain. Semua tak nak hirau kan aku. Aku salah pilih orang ke apa? Hm.

..................................................................................

Promise with me that you will not tell anyone :) Iloveyou :*

You are reading my diary. Please do not tell anyone okay? Thanks :)