Time aku kecik...zZz

(Omey je budak ni. haha)

Ok aku bosan hari ni. Aku usha twitter tadi, ada budak cerita pasal time dia kecik kecik. Then aku pun nak buat ahhhh hihi.

Masa aku kecik.... bila mak aku nak kejutkan aku bangun, mesti mak aku sumbat botol susu kat mulut aku :3 Then bila aku dah minum air susu tu, aku pun bangun ahh :3
Masa aku kecik.... aku pernah minum air orange time nak baring, lepas tu bila tumpah aku buat don't know jee. hahaha 
Masa aku kecik.... aku pernah bagi surat cinta dekat budak kelas mak aku. Hur hur, gila tak matang time tu xD Then sekarang ni bila aku jumpa dia, aku buat tak kenal je hahahah.
Masa aku kecik.... bila aku dah tak pakai pampers, lepastu ada lebih. Mak aku tak nak buang. So aku pakai kan pampers tu dekat teddy bear aku ^^ Hihi tapi sekarang teddy bear tu dah takda :( Tian diewww.
Masa aku kecik..... aku selalu main mak mak dengan abang aku. Abang aku jadi anak aku. HAHA pernah satu hari tu, kitaorang main tidur tidur then nanti aku kejut dia, bila aku kejut, dia kata cepat gila. Aku pun okay okay nanti adik kejut balik. Lepas tu dah lama sikit, akukejut dia tak bangun. Rupannya dia tidur betul betul. Hampeh betul abang aku ni -.-
Masa aku kecik..... aku pernah pakai kasut sebelah lain sebelah lain. Time tu kat kedai makan, then abang or abah aku, aku lupa. Dia suruh tengok kasut aku, then aku nampak lain sebelah. HAHA tak malu aku weh. Then abang aku selalu bahan aku -__-
Masa aku kecik...... aku suka pakai dress. Tapi sekarang, tengok kain sekolah pun aku dah menyampah. hahahaha
Masa aku kecik...... aku selalu pasang CD Janji Diana. Then bila aku tengah tengok tu, aku selalu pakai lipstik lah apa lah. Nak ikut macam Erra Fazira(Diana) dalam cerita tu. HAHAHA
Masa aku kecik...... Aku suka selalu tiap tiap hari aku cakap sensorang. Sampai sekarang tabiat tu ada, tapi dah kurang ahh. HAHAHAHA
Masa aku kecik...... aku pernah main badminton satu keluarga, then mak dgn bapak aku team. Aku pulak dengan abang aku. Then time nak pukul bola tu, aku pergi pukul kepala abang aku. Serious dia mengamuk. HAHA lantak dia lah
Masa aku kecik....... aku nak sangat jadi pelakon. Tak tahu kenapa.
Masa aku kecik....... aku selalu pergi kedai Cd game Ps1 dengan abang aku. Aku beli CD aku, dia beli CD dia. Duit sendiri kaysss. Lepas tu kitaorang selalu lawan. HAHA 
Masa aku kecik....... rambut depan aku tak boleh bela. Serious, bila aku tengok gambar aku tergelak sesnsorang. HAHAHAHA.

Act, banyak lagi. Tapi aku malas lah nak buat panjang panjang. Seriously, aku rindu zaman kecik aku :') Hihi

Promise with me that you will not tell anyone :) Iloveyou :*

You are reading my diary. Please do not tell anyone okay? Thanks :)