Orang tua naik basikal roda dua.

19-11-11. Okay hari ni aku hang. Huiwhuiw. Babi lancau palat kimak semua ada. Haihhhhhh cerita dari awal ahh. Pukul 10 pagi aku bangun. Kawan aku cakap pukul 11.30 sampai rumah aku. Watapak, batang hidung pun tak muncul. Then text aku cakap pukul 12 baru sampai. Tak ke bodoh tu :] HAHA takpalah. Tu cerita tak menarik. K, dah gerak semua sampai Chowkit bapak Wani hantar. Then naik mono sampai Ts. Sampai Ts perkara utama sekali, tandas. Pergi tandas duluuuuuu. HAHAHA, then dah siap semua. Kitaorang pergi makan Kenny Roger's. Whatthefuck makanan sikit gila babi. Haihh redha jee lah (Y) Lepas tu tunggu si Faiz Amirul si Ayam. HAHA thefuck tunggu gila lama -,- Then pergi Sg Wang. Wooooo jalan dengan geng Azznyhazyyra. HAHA seriously penat + best. Dorang pusing pusing. HAHAHAHA btw okay lah keluar dengan dorang :) Then lepak Bistrooo. Hoho fikir nak shisha, tapi malas order. K time tu bola tengah lawan. Malaysia menang (Y) Myanmar busuk balik negara kau. HAHAHA


Okay then Apez datang -__- Ya Allah, malu gila time tuu. HAHAHA dia comel :3 Hihi, lepas tu aku dah malu malu, dia pun belah pergi Pavi. Dia text, dia cakap kalau nak jumpa datang Maybank sekarang! Wooo marah siot. HAHA then aku pun gerak ahh. Alang alang Wani nak jumpa Faiz kesayangan dia tuu. HAHA okay dah jumpa Apez semua. Abang call. Malas nak cerita. HAHA then ajak Apez gerak Pavi. Dah sampai Pavi tu, tah kemana tah Apez hilang -,- HAHA aku pun, lantak lah dia. Aku tengah lapar. Nak makan. Then gerak foodcourt Pavi. Yang makan Wani dengan Myyra je. Aku malas. Time tu aku sakit hati jee Apez dengan Faiz ni buat mood kitaorang takda -.- Haihhh menyesal pun ada. Aku tak nak text Apez lagi. Biar dia yang text aku dulu. Motherfucker. Buat aku sakit hati + penat sial. Haihhh tapi takpa ah, dapa jumpa dia pun jadi :3 HAHAHA k. Then balik dalam mono, ada pulak geng batak perempuan. Mengorat Myyra. HAHA lepas tu ada mintak numb aku. HAHA tu tak payah cerita. Buang masa. Kdahhh. Tu je haha byeeee.

 

Promise with me that you will not tell anyone :) Iloveyou :*

You are reading my diary. Please do not tell anyone okay? Thanks :)