Canon DSLR Nikon.

Okay tajuk takda kena mengena. Aku dah lama tak update kan kan :3 HAHA aku malas nak update. Yang aku rajin, edit blog je. HAHA k. Act aku sakit hati dengan blog ni -.- Banyak kali aku tukar dah, tak menjadi jadi pun Haaaih. K abaikan. Blog lawa hodoh tak buat aku mati hidup balik pun. HAHAHA k daaaah. Act aku nak cerita pasal semalam kelmarin yang lepas lepas tu. Hihi lama aku tak update kan kan? Ok.

Sabtu hari tuu time 12-11-11 aku, Yasmeen, Eyka and Rembo kids gerak Metropolitan Batu for photoshoot. OMG gila best hari tuuu :D Seriously, Rembo kids terbaik (Y) Dorang sporting :) Walaupun dorang suka membahan, tapi still boleh ketawa (Y) HAHA, paling best semua jatuh. HAHA ofcekos lah semua kena jatuh kan? Baru adil (Y) HAHA tapi malang nya aku dengan Eyka excident motor -.- Motor Fadhli. Lepas tu dorang semua cakap 'Tu lah, kitaorang dah cakap jangan naik. Kau degil --' Okay bukan nak tolong, tapi lagi bahan -__- Haaaaaih. Aptb. But sorry Fadh, kitaorang takda niat nak rosakkan motor kau :/ Nak tahu? Lepas kitaorang excident tu, terus muka dia moody jee. Atoto macam Boboiboy HAHA. Tapi paling best hari tu kan, pasal aku dengan Amieen  Awwww, dia buat aku cair (Y) HAHAHAHA untunglah :3 Hihi thanks buat aku happy hari tuu :) Kau tak ada, aku tak tahu apa jadi :3 Hihi.

Isnin 14-11-11 okay aku ponteng sekolah. Malas act. Then merempit kehulu kehilir. HAHA bosan. Aku ajak Eyka lepak petang tu, dia kata okay (Y) Lepas tu Amien pun nak ikut jugak x) HAHAHA aku dah tak tahu nak cakap apa -__- Hm, aku tanya Eyka, Eyka cakap boleh je. Aku lagi lah bertambah -__- Haaaaih. Boleh je lahhh. Okay then Amien datang Taman Tbm. Dia sorang je. Menipu besar cakap dari Greenwood datang situ jalan kaki. Hampeh. Haaaa lepastu aku lepak dengan dia dengan Eyka. Then boleh bantai Eyka nak balik sebab nak pergi klinik -.- eeeee aku berdua je dengan Amien. Gila malu -,- Serious bodoh doh Eyka ni. Haaih, then dah macam macam kitaorang borak. Azim datang, haha borak borak then balik * malas nak cerita act. Hmm lepastu malam tah apa tah yang aku buat blablabla.Malam Pukul 1 lebih abang aku balik dari mana tah aku tengah tengok tv time tu. Then abang aku kemas kemas baju dia. Lari rumah lah kot. Tetiba dia cakap kat aku --

Dia: Kau tahu tak nenek dah takda?
Aku: HAH?
Dia: Nenek dah takda, yang belah mak (mak tiri)
Aku: Biar betul kau ni?
Dia: Betul lah, baru tadi.
Aku: Hmmm macam mana boleh meninggal?
Dia: Tak tahu, sakit kot. Along nak balik kampung tapi along ada kelas besok. Abah dengan mak and akak jee yang balik.
Aku: Innalillah :/

Okay act aku tak rapat sangat dengan arwah nenek tu sebab ayah aku baru je kahwin so paham paham lah kan. Tapi sedih lah doo sebab belum sempat buat apa apa lagi:( Hm nak buat macam mana kan? Takdir :')

Okaay hari ni 15-11-11 dapat duit RM 100 dari sekolah. HAHA semua excited sangat nak dapat duit tuu -.- HAHA kay.


Promise with me that you will not tell anyone :) Iloveyou :*

You are reading my diary. Please do not tell anyone okay? Thanks :)