I'm strees x|

Yeah hello, aku harap sangat form 3 nanti, aku boleh belajar betul betul. Aku nak masuk asrama :/ Feduuup gila lah jadi anak cekgu sama sekolah ni -.- Baru 8 bulan sekolah, rasa rasa dah berpuluh kali kena jumpa cekgu disiplin, kaunseling. Sebab buat hal. Ya Allah, sumpah menyiraaap do -.- tiap kali aku jumpa cekgu kaunseling, mesti dia cakap macam ni :

'Nelly, awak tahu tak yang awak ni anak cekgu? Tak malu ke? Kalau mak awak tahu pasal perangai awak ni, mesti malu dia. Awak dah banyak kali buat masaalah. Tapi cekgu semua diam je. Tak nak bagi tahu mak awak. Kami semua paham macam mana perasaan mak awak nanti. Awak sebagai anak dia, takk kan tak paham kot? Awak kalau buat perangai lagi, memang mak awak akan tahu pasal semuanya. Anak cekgu yang lain tak macam awak pun. Perangai awak teruk lah (!)'

Heeeeeeeello, aku ni manusia weh. Aku manusia biasa. Aku nak kejar jugak cita cita aku. Tapi kalau asyik kena bebel pasal aku ni anak cekgu jee, mana tak fedup aku ni? Weh, semua cekgu asyik cakap benda yang sama jeh. Nak mengantuk dengar weh. Aku dah hafal dah ayat ayat dorang tu. Yang selalu diulang ialah ANAK CEKGU. Eh weh, cuba kalau mak kau tu pelacur, kau kena ikut ke perangai mak kau tu? Tak kan? Mak aku jadi cikgu sebab kemahuan dia. Suka hati dia lah kan? Kalau mak orang lain yang jadi lawyer tu, tak nak pulak kau heran? Tak nak pulak kau ungkit pasal mak bapak dia? Kalau bapak dia keja nelayan, takda pulak kau cakap, EH, PERANGAI KAU NI TERUK LAH. MEMANG MACAM BAPAK KAU. Takda pulak kan? Tahuu pulak kau nak bersimpati. Eh, anak anak orang lain yang ponteng sekolah tu, yang isap rokok tu, yang isap dadah tu, tak nak pulak kau sound? Tak da pulak kau nak ungkit? Yang kau cakap, AWAK NI TAK KESIAN KE KAT MAK AWAK YANG CARI DUIT. Takda pulak kau nak ungkit pasal pekerjaan mak bapak dia? Eh sial doh (!) Kau ingat, dengan mengungkit pasal pekerjaan mak aku ni, aku boleh berubah ke? Kfine, jangan harap lah aku nak berubah. Ini, diri aku sendiri. Aku nak jadi baik ke, aku nak jadi jahat ke, itu semua terpulang kat diri aku sendiri. Aku selalu fikir nak berjaya, so aku tahu mana yang baik mana yang buruk. Eleh, setakat pakai stokin pendek, bawak handphone, makan kat tempat lelaki,serong sekolah, tak solat, melawan cakap cikgu, fuck pengawas, ada ape jeh weeeeeeeeeeeeeeeh? Tu biasa lah, budak zaman sekarang. Macam lah aku ni tak reti nak belajar? Kalau kau nak tahu, bila aku ada jee kat rumah, aku kena bukak buku lah weh. Cuba tanya budak lain, ada tak dorang buat macam tu kat rumah? ada tak? Jangan ingat dengan perangai aku yang teruk tu, aku tak tahu ABC lah weh. Sumpah kau ni cekgu jenis ape lah weh -.- Boleh gila aku kalau hari hari kena denda jeh -.-'' aku nak pindah sekolah. Kbai.




Promise with me that you will not tell anyone :) Iloveyou :*

You are reading my diary. Please do not tell anyone okay? Thanks :)