No tittle :)

Mine ♥

Korang, aku sayang korang :) Sampai bila bila aku takkan benci korang :) Yes, memang aku baru kenal korang. Tapi tak semestinya korang tak boleh jadi hak milik aku kan? :') Yaaa, you are mines forever ♥ Iloveyou sampai mati ;') Ain, Myyra, Eyka, Arissa ♥


.................................................................................................................


Yeaah untuk kau M. Sorry aku tak nak kat kau lagi. Aku dah ada orang lain. Kehkeh xD Selama aku tunggu kau, kau tak pernah muncul kan? Yes, selama tu aku sabar jeh dengan kau. Kau maybe tak tahu kot perasaan aku. Ngaaaaa, act aku dah ada pun pengganti kau. Just diprivate kan :) Bulan depan baru aku bagi tahu siapa :) Haha, dia paham aku daripada kau. Aku benci kau :/ Selama ni, aku berbaik dgn kau. Kau balas apa kat aku? Ngaaa bodoh tuih ;P Kau dah banyak berubah :/ Kenapa weh? Aku tak suka perangai kau yang sekarang. Kau ni ): Yes, semalam time aku nak balik dari Damansara, *naik motor, aku asyek teringat kau je ): Kau dah selalu takda kat sana ): Kau dah jarang tegur aku ): Yes, sorry kalau aku ada buat salah kat kau. Aku nak kau tahu ni, AKU RINDU KAU SANGAT SANGAT(!). Please aa berubah balik. Walaupun aku ada pengganti kau, tak bermakna aku tak sayang kau lagi );  Dah, aku nak keluar dgn papa kesayangan aku ♥ *suami aku derr. HAHAHA, berubah demi aku taau dear ♥ KEHKEH GATAL -.- haha baaai !



Promise with me that you will not tell anyone :) Iloveyou :*

You are reading my diary. Please do not tell anyone okay? Thanks :)