problem

NOOR NATASHA , NUR SYAZWANI , YASMIN AFRINA , yeaah , aku rindu dorang . haha , y ? sebab aku teeet dgn dorang :'( . doooosh , sumpah aku cakap , aku jeles tengok gambar tuu and aku jeles tengok kau dgn dye . HAHAHAHA , just seorang jee yang tau , thats me and HE . who HE ? hahaha , entah ~ hoi kau , tak payah nak menunjuk laa . and , tak payah nak bangga sangat laa kan ? ( ayat kak yas XD ) aku jeles tengok laa sebab kau yang dapat . aku nak jugak :'( huaaaa

yesshh , ada orang suka kau weh XD jeles pulak aku -,- but , buat ape aku nak jeles kan ? buang masa XD . kalau aku rindu kau , bukan kau rindu aku kan ? hahahaha , aku syok sendiri X| . whtIC ? pegi tuuuut .

kaykay , yang pasal janji aku nak mati tuu kan . memang aku akan buat . aku tak maen maen laa . tak caya ? kau tunggu laa minggu depan . aku tau laa kau suka kan ? hahahaha , hope you happy yeaah :) aku buat untuk kau weh . yelaa , kau kan tak suka kalau aku ada dalam hidup kau kan ? baru buat nak touching sampai mampus -,- then , sebok tanye orang tentang aku . wattaheck ?

hey you , jom meet . miss doh ! kalau dekat sekolah , bukan nye kau tegur -,- paalaaat . and , sakit mate jee doh aku tengok bende tuu . kiranya , nak menunjuk blabla . bende tuu dekat tong pon boleh dapat . takpe lahh , yang penting aku dapat tuu . hahaha XD thanks yeaah :) ILY <3>

minggu nieh kan kan , minggu akademik . and shit , aku tak join pape pun . just , maulidur rasul nanti kod XD pastu , dorang nak suruh aku pakai baju kurung warna hijau -,- hee , that for NATASHA . hijau tuu untuk kau . laen kali , touching lagi eh ? I LOIKE IT . but , macam tak meriah jee doh minggu nieh . and tadi ade spotcheck weh ! naseb aku tak bawak handfhone . yang aku pelik , budak budak yang bawak camera boleh lepas pulak ? shitt doh ! haha , pegi die lahh . whtIC ?and sebelum aku lupa nak cakap , start besok sampai 29 march , aku ada kawad bhay ! ya ampun , dah lahh pagi pagi buta -,- memaaang teeet betul . sad aku doh bila cikgu tuu cakap . waaaaa , dah lah cuti nanti tak dapat cuti . kawad ~ kawad ~ kawad ~ err -,-

Promise with me that you will not tell anyone :) Iloveyou :*

You are reading my diary. Please do not tell anyone okay? Thanks :)