sekolah (:

kay , sebenarnye kan , aku tak tau pown nak letak tajuk ape . abaikan . tadi kadd sekolah , secare jujurnye , aku tak boleh jawab BI ngan SJ . pergh , susah bhay ! BI tuu , tau tau jee laa . memang fail . SJ tuu , tak berape minat . so , kesah ape aku ?

tadi aku buat keje yang same , aku asyek usha jee budak tuu . aww , sumpah hensem kodd . kawan aku selalu ckp yang aku nieh asyek pandang dye jeh , dye bukan pandang aku pown -,- . LOL , butuh . kau susah ape ? aku punye mata .

tadi zulaika takk abes abes dgn finger tips dye . then , semua bende yang dye buat , semua dye bagy aku . -,- bagus memang bagus . tadi dye buad love then bagy aku jugak -,- . simpan jee laa XD .

kay , untuk kau . susah sgt keh kalau aku *************** ? butuh -,- kau fiker diri kau tak ? haish , aku makan babi kau tak nak kesah pulak ? nenek -,- suka kan kalau aku mencarot ? jangan laa suka selfish yee kakak abang . jangan aku sebut name kau kadd sini . woooa , aku nak bagy kau hot jee . hahahaha XD harapan .



Promise with me that you will not tell anyone :) Iloveyou :*

You are reading my diary. Please do not tell anyone okay? Thanks :)