.

heihoi :) lame dah aku tak update kod XD yeah :D kay , ( setiap permulaan cerita aku mesti ade KAY -,-) banyak cerita aku hari nieh kod XD . hahahaha , banyak sangat weh -,-

mula mula , cerita pasal sorang lelaki XD aku nieh kalau bab mengumpat memang nomb 10 :) hahahaha kay . ade budak tuu la kan , tiap tiap hari sebok nak kacau aku -,-weh palaaaat , takde orang laen eh ? siaal betul . sampai semua orang ckp kita couple -,- yucks ! tolong lahh weh -,- sikit pun aku tak pernah suka kau -,- jangan kacau aku lagi !

yeah , aku dah ade group baru bhay ! name group tuu , teynigizres haha , lawak ? kesah ? pegi mampus lahh . nama kiterunk , kau susah pulak ?kesian -,- group nieh ditubuh kan pada hari isnin , ( semalam ) . berape hari bulan tah XD kay , aku sayang korunk guys ♥

besok aku ade kawad . tah boleh atau tak XD . aku bukan pandai sangat pon weh -,- HIP HAP ~ orang yang aku benci selame nieh , dahh berbaik dahh :D aku sayang kau ♥ jangan buat aku marah lagi paham ? kalau tak , meluntut pun aku tak maaf kan kau lagi .

tadi , kawan aku jumpe laa budak hensem yang aku selalu usha tu . then , aku tanye laa . hensem ta ? pastu dye ckp , sakai -,- sebab dye pakai seluar tinggi sangat . wadapak ? hensem bukan dekat pakaian lahh nenek -,- tengok muka lahh brader ! haiiyaaaaaa , mampuih kalau macam nieh .

aku ade suka kan sorang budak nieh tau ! but , aku malu doh ! dye dah lah hot XD ahahaha , hot sangat ? butuh -,- tak de laa hot mane , just terkenal sebab FB , sekolah lame maybe . boleh tahan laa hensem . cuak pulak aku nak suka kad dye XD . tegr dye pun aku malu >.<>

dahh , habes sudah cerita panjang aku :) dah bayy



Promise with me that you will not tell anyone :) Iloveyou :*

You are reading my diary. Please do not tell anyone okay? Thanks :)