balek kampong and DELALA .




hello , (belaja speaking wohoho) semalam aku balek kampong , haha , (belom pape dahh gelak) . aku maen kejar kejar ngan angsa . nakk taw cite dye ? mule mule , dye tengah makan , tahh makan ape tahh . :O aku pown sergah lahh dye . then dye lari . aku kejar dye sampai hujung dunie (haha , padahal bape meter jee) . then aku penat , aku berhenti lahh kejap . lepas tuhh , aku tengok angsa tuhh , tengah lari arah aku . ape lagy , lintang pukang aku lari . penat+cuak+best . wahh , first time aku kene kejar ngan angsa . dahh lahh leher panjang . heerrh , senang jee nakk gigit aku . tapi , aku miss angsa tuhh . sebelom aku balek , aku jumpe angse tuhh . aku ckp , MARRY KERISMES ! haaha , buad keje gile . angsa tuhh , pandang aku mcm nakk fight jee . ( ckp jee lebey , bile nakk fight , aku cabot dulu) .


okei . cerite pasal , mencuak kan aku . mule mule , abg aku jumpe tiket kadd atas lantai ( woo , tiket free bhayy ! ) . then dye amek ahh . ade 5 . cukup and lebey satu . p/s , aku simpan yg lebey . so , kiterunk pegy tengok lahh . haha , betape kejam nyee kiterunk . mase nakk pegy kadd tempat dudok tuhh , ade family yg dudok . (betol betol lime orunk XD) ahh , time tuhh , mulot aku dahh mencarot mcm mcm . sbb , maybe tiket yg abg aku jumpe tuhh , dorunk yg punye . hoh , isteri dye ngan abg aku pegy selesai kan masalah . aku ngan mak and kawan abg aku , syok jee tengok cite tuhh . cerite GULLIVER . then waktu balek tuh , abg aku cite ape yg dye buad ngan isteri orunk tuhh . (ehem , jgn fiker bende laen okei !) . dye ckp , yg tiket dye hilang , then dye renew lahh . dye tanye , mane abg aku dpt tiket tuhh . abg aku yg mcm dahh biase jee , ckp kadd isteri tuhh , emm , tadi ade orunk jual kadd saye , so , saye belie lahh . memandang kan ade ramai orunk tengah beratur nakk beli tiket . hoho , akher nye , family dorunk kene berambus dari situ . haha , lege gile aku . tapi kan , anak perempuan family tuhh , bapak ahh , nakk jadikan awex jee . cunn gile bhayy ! (tetibe aku jadi lesbian) . cehh , sian awex aku . uuwekk . perasan nakk mampuih .



okei . hary nieh , tetibe aku ingat kenangan aku ngan kaw , and tetibe jee , aku mcm kesal . tapi kalaw kaw dahh ckp yg kaw takk nakk kawan aku , aku nakk buad mcm mane kan ? aku akan pindah . (pindah dari pc nieh ) hoho , sempat agy aku buad lawak . tapi , aku sedar yg aku sendiri merosakkan kenangan 2010 aku . and , sekian . kalaw nieh kali terakher aku akan on , and update blog . laptop , broadband , and semue lahh . akan dirampas oleh mak aku . hmm , dye nakk aku tumpukan kadd sekolah . lagy pown kalaw makk aku takk rampas pown , still takk dpt sbb makk aku konfem bwak latop g sekolah . wuaahuuaaa . hee , aku pegy cc jee ahh . ape susah . (betape byk duit aku) .

korunk , aku sendiri takk taw , yg aku boleh pegy kee skola menengah ataw takk . haha , mcm budakk kecik . itu pown nakk kene ator . but , aku rindu gile kadd korunk . sesapee jee lahh . yg termasok dalam kalangan budak budak 2010 . huh , aku mule merepek . dahh , aku dahh penat , pc pown dahh nakk abes . and bayy bayy !









Promise with me that you will not tell anyone :) Iloveyou :*

You are reading my diary. Please do not tell anyone okay? Thanks :)